سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

نظرات (23)

مامان مانی
6 دی 92 20:10
یلدات مبارک عمرت به درازای یلدا عزیزم ....
مامان ساينا و سبا
7 دی 92 7:19
يلداتون مبارک...چند وقتي نيستين....ايشا... که مشکلي نبوده باشه...ببوس گل دخترت را...عاشق کرسي هستم هنوز از نزديک نديدم...(اشتباه که نکردم اين کرسي بود؟)
ارلا
24 دی 92 22:37
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون
rahim
12 بهمن 92 12:10
سلام عجب وب زیبایی داری ازش لذت بردم وهمچنین ار سلیقه تون حال کردم به ما هم سر بزن مرسی
مامان نیایش
18 بهمن 92 15:00
عزیزم دلمون براتون تنگ شده الهی هر جا هستید خوب و خوش باشید و این سرما اذیتتون نکنه اینجا که خیلی سرده و ما دو روزه آب نداریم یخ زده عکس هات خیلی قشنگه
مامان گیسو جون
22 بهمن 92 23:34
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمت خدا فرشته خوشگلت رو برات حفظ کنه خصوصی
مامان نیروانا
5 اسفند 92 13:56
سانای عزیزم، چقدر دلم برای دیدن چهره ی معصومت تنگ شده بود. دیدمت شاد شدم. چقدر یلداتون قشنگ بوده، مث خودت، مث دل مامانت. میبوسمتون.
شيما
27 اسفند 92 10:00
ايوللللل چه شب يلداي خوشگليييييييي چه با حوصله و با سليقه اي ! اومدم پيشاپيش سال نو رو بهت تبريك بگم عزيزم ... اميدوارم سال خوبي داشته باشي
مامان سها
27 اسفند 92 22:57
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان سها
1 فروردین 93 10:31
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز سال خوبی رو براتون آرزومندم
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 12:43
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg
مامان اسرا و اسما
4 فروردین 93 8:47
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . .
مامان نیروانا
6 فروردین 93 15:19
سلام عزیزای من. بهار و عیدتون مبارک. ایشالا هر جا هستین شاد باشین و تندرست
مامان مانی
18 فروردین 93 14:12
مامان سها
31 فروردین 93 8:57
کیا یادشونه؟بچه های ده شصت این براشون خاطرست. پشت دراننداختی ننه/باخوب وبدم ساختی ننه/ سرما بگیر تودامنت/قربون بوی پیرهنت/ واقعا که قربون بوی پیرهنت .روز مادر به هه مادرا مبارک
مامان محیا
2 اردیبهشت 93 12:21
سلام دوست من کم پیدا شدی نگرانت شم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:28
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان نیایش
11 اردیبهشت 93 18:42
کجایی خانومی دلمون براتون تنگ شده ان شاالله که سلامت و شاد باشید
❀مامان علی خوشتیپ❀
12 خرداد 93 9:57
سلام عزیزم.ممنون بابت تبریکت نکنه شما هم خیلی وقته آپ نکردی خبریه؟
مامان ساينا و سبا
13 خرداد 93 7:44
کجایی خانومی دلمون براتون تنگ شده ان شاالله که سلامت و شاد باشید يه سر بهمون بزن خيلي نگرانتون هستيم
مامانی
15 خرداد 93 14:18
مهربونم ازت ممنونم که همیشه به یادمونی واقعا وقتی خیلی خیلی اتفاقی کامنتت رو توی آخرین پست مربوط به برادرم دیدم خیلی تعجب کردم خیلی اتفاقی رفتم تو نظرات ااون پست برای اینکه بفهمم یکی ازدوستانی که ازم رمز میخواد خبر داشته یا نه که کامنت تو رو دیدم عززززززززززززیززززززززززززززم آره دلیلش همین بود و اتفاقا خودم خیال میکردم که پست رو ثبت موقت کردم چون خیلی از پست هام رو که رمز دار هم هست ثبت موقت میکنم چون تو سی دی حفظ میشه و میاد ولی تو وبلاگ نمایش داده نمیشه به همون دلیلی که گفتیولی این یکی اتفاقی خیال کردم که ثبت موقت شده ولی رفته بود تو وبلاگ چون یکی دو نفر دیده بودن و پرسیده بودن رمز رو گفتم شاید بد باشه که برش دارم و نمیخواستم توضیح اضافه هم بدم برای همین گذاشتم بمونه به این نیت که یکی دو تا فاتحه هم فرستاده بشه برای شادی روح همه رفته ها ثواب داره واقعا دوستت دارم مهربونم که اومدی و به یادمون بودی می بوسمت سانای گلم رو ببوس بیشتر از ش بنویس توی مطالب دوستان که تازه به منوی نی نی وبلاگ اضافه شده هم add کردمت که تا آپ کردی بفهمم دوست خوبم بازم تشکر و التماس دعا
مامانی
1 مرداد 93 15:40
سلام کجایی خانوم ؟دلمون براتون تنگ شده هاااا ...
مامان اسرا و اسما
7 مرداد 93 6:12
فطر، عید تولد انسان است. انسانی که به هفت دریای عشق گذر کرد و اکنون تولد خود را جشن می گیرد… عید فطر مبارک