سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

سانای در این روزها

1390/8/8 15:47
877 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم سانای جمعه ٦ آبان از خواب بیدارشدیم دیدیم اولین برف پاییزی بر زمین نشسته.از پنجره اتاق که نگاه کنی کوه میشو را می بینی که کلاه سفیدی از برف بر سرش گذاشته.

shkhd

 

دخترم سانای دیگه بزرگ شدی سفره را خودت پهن می کنی ووسایل هاشو می چینی .

زیبازیبا

 

یه پازل برات خریدم  نقشه ایران عزیزمان هست .قصدم از خریدش این بود که نقشه را یادت بدم الان دریاها رو برام نشون میدی اسم بعضی از استان ها  رو با مرکزشون را میدونی وبرام نشون می دی از جمله آذربایجان شرقی - تهران  - البرز - گیلان - خراسان

 

 

عزیزم یه قیمی (game)هست با نام farmerخیلی بهش علاقه داری بابابات باهم بازی می کنید هی به بابات می گی برام مرغ بخر بز بخر سبزه بکار(اینا کارهایست که در آن بازی انجام میدن)

 i413141_11.gif (242×58)

 

حروف انگلیسی را بلدی بگی.

 

 

دنیای زیبا

 

 

 

 

ساعت رو یاد گرفتی بخونی .

 

 

به شماره گرفتن خیلی علاقه داری به هر جا بخوام زنگ بزنم می گی بگو من بگیرم . شماره بابا رو می خواستم بگیرم گفتم حافظه گوشی را بزن خودش می گیره گفتی نه بگو من بگیرم من علاقه دارم که خودم بگیرم از دیروز هم شماره خونه بابا بهروز را حفظ کردی از صبح چندین بار زنگ زدی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساينا
8 آبان 90 7:27
آفرين به اين دختر زرنگ و باهوش
مامان ریحانا
8 آبان 90 9:40
شما کجا زندگی میکنید؟
مامان ریحانا
8 آبان 90 9:48
یاشاسین آذربایجان پس همشهری هستیم
مامان ماهان عشق
8 آبان 90 17:07
آفرین به این دخمل با هوش.
مامان علی
9 آبان 90 9:03
آفرین به سانای که اینقدر خانوم و باهوشه. راستی پست ثابت بالای صفحه هم قشنگ شده دستت درد نکنه مامانی
مامان نیایش
9 آبان 90 16:23
ما شا الله به این دختر با هوش و زرنگ الهی همیشه سالم باشی و شاد