سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره

سانای ، شهره پاکی

سانای 1456 روزه

1390/7/12 15:54
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

دفتر خاطرات سانای 

 

 

 

 

سانای هدیه خدا  ،١٤٥٦ روز هست که با من و در کنارمنی

 و از این باهم بودن خیلی خرسندم عزیزم قلم من زیبا نیست نمیتونم احساسم که آنطور که باید بیان کنم  پنج سال هست که ماه مهر برایم یک شور وحال دیگری داره ان شالله  یه ذره که بزرگ بشی  شور وحال منو درک خواهی کرد که چطور درگیر تدارکات جشن تولدت هستم.

غنچه من سانای

 سانای غنچه من

 

جشن تولدت رو شمع و چراغونش کن
با گل هر ستاره، ستاره بارونش کن

لبت شاد و دلت خوش، چو گل پر خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

میوه درخت  زندگی من سانای دوستت دارمز

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه بهترین هدیه زندگی
13 مهر 90 11:07
تولد سانای پیشاپیش مبارک برا راهنمایی تولد تو وبلاگ نفیس برید خیلی عالیه
مامان اسراواسما
13 مهر 90 16:10
سلام مامانی گل! ایشالله دختر نانازت صد ساله بشه
مامان اسراواسما
15 مهر 90 14:12
سانای جون خوشگل خاله روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیزم
مامان رها
16 مهر 90 9:09
سلام عزیزم روز کودک مبارک ،مامانی حسابی مشغول تدارک تولدی آره؟
مامان ساينا
16 مهر 90 13:28
تولدت پيشاپيش تبريك ميگم.ما منتظر خبرهاي خوب تولد مي مونيم