سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

نظرات (11)

مامان ساينا
11 دی 90 7:25
سال نو ميلادي بر شما هم مبارك
مامان علی
11 دی 90 8:58
سال نو میلادی بر شما هم مبارک. زمستان خوبی داشته باشید پر از سلامتی و شادی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 دی 90 17:15
ایشالله سال میلادی جدید یرای شما سال خوبی باشه. ببوسید سانای جون رو.
مامان ماهان
13 دی 90 0:15
الهی سال خوبی داشته باشین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 13:52
سانای جونم دلم برای خوندن شیرینکاری و شیرین زبونیات تنگ شده.دوست دارم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 1:10
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
مامان نیایش
17 دی 90 9:24
سلام خانمی امید وارم سال خوبی برای همه باشه ممنون به ما سر میزنی راستی نقاشی های پیکاسوی من رو هم دیدی؟
مامان پریاگلی
18 دی 90 0:20
برایت از طلا تختی مسیری رو به خوشبختـــــــــــــــــــــــی برایت عمر نوحی را وقار همچو کوهی را برایت صبر ایوبی حیاتی مملو از خوبی رایت شاد بودن را فقط آزاد بودن را رفاقت را صداقت را محبت را دعا کردم
مامان کيانا
18 دی 90 8:07
سلام خانومي...اميدوارم سال نو براي همه مردم دنيا سال صلح ودوستي باشه...ساناي نازمو ببوس
مامان پریسا
18 دی 90 12:42
از طرف من هم تبریک.