سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

15 خرداد روز پدر

1391/3/14 21:46
843 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم:

پدر یعنی عشق و مهربانی
پدر یعنی همدم
پدر یعنی ایثار
پدر یعنی یک دنیا صداقت
پدر یعنی دریای بیکران سخاوت
پدر یعنی چتری برای بالای سر
پدر یعنی دستان گرم
پدر یعنی تکیه گاه
پدر یعنی كوه استقامت
پدر یعنی صدای خوش زندگی
پدر یعنی هم‌خوانی با دل
پدر یعنی نفس آرام
پدر یعنی آرامش خاطر
پدر یعنی یک دنیا حرف نگفته
پدر یعنی کلمه به کلمه اش محبت
پدر یعنی تنها تک چراغ زندگی
پدر یعنی تهی از ادعا
پدر یعنی دل گرمی قبل از آغاز هر چیز
پدر یعنی پناهگاه همه دوران زندگی
پدر یعنی جاده های زندگی را با شجاعت هموار کردن
پدر یعنی همان دستی که وقت ترس و گریز شانه هایت را می فشارد
پدر یعنی یک آغوش باز تا ابد

پدر یعنی پدر

پدر مهربانی را ز تو آموختم
پدر سادگی را در نگاه تو دیدم
پدر صداقت را از کلام تو شنیدم
پدر قسم به قطره قطره ی عرق پیشانی ات، قسم به تپش قلب مهربانت، قسم به احساس قشنگ پدرانه ات، تا ابد دوستت دارم و به دستان خسته ات با افتخار بوسه می زنم، باشد که بتوانم حرمت واژه ی عشق را نگه دارم و بگویم :

عاشقانه دوستت دارم.


از سجاده ات بوی خوش نیایش در فضا می پیچد، یادت همیشه در دلم طعمی به شیرینی آب نبات های رنگی دارد، دست نوشته هایت را آرام ورق می زنم تا مبادا کلمه ای از نگاهم دور بماند و من نتوانم....

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی
15 خرداد 91 23:34
روز پدر بر بابای مهربون سانای جان مبارک. ان شالله سایه شون سالهای سال بر سرتون برقرار باشه
مامان ساينا
16 خرداد 91 7:51
روز پدر را به همه باباهاي خوب تبريك ميگم
مامان پریسا
16 خرداد 91 22:32
سلام مامانی. خوبید؟ سانای جون خوبه راستی نمیدونم روز پدر رو تبریک گفتم یا نه. به هر حال عید شما مبارک
مامانی طهورا
17 خرداد 91 13:19
سلام عزیزم میبخشی که یخورده دیر اومدم روز پدر رو به بابای مهربونتون همینطور همسر گرامی تبریک میگم
مامان نیایش
18 خرداد 91 10:08
عزیز دلم تبریک منو با تاخیر پذیرا باش ان شاا لله سایه پدر مهربونت و مادر گلت همیشه بر سرت باشه گلم شا دباشید
مامان پریسا
20 خرداد 91 10:19
مامان خورشيد
5 تیر 91 11:51
الهي زير سايه پرمهرش ساليان سال روزگار بگذرانيد