سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

16 آذر روز دانشجو

1391/9/15 17:14
753 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز دانشجو گرامی باد  

 

 

یار دبستانی من، با من و همراه منی

 

چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی

 

حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه

 

ترکه ی بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما

 

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش

 

خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد، مرده دلای آدماش

 

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه

 

کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

 

(سروده :منصور تهرانی)

 

 

 

سانای در دانشکده

عکس مربوط به دوشنیه 27 تیر ماه سال 90  - دانشکده

http://sanay.niniweblog.com/post25.php

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
15 آذر 91 20:34
مبارک باشه راستی شما دانشجو هستین؟ موفق باشین تو همه مراحل زندگی
رعنا(مامان سیما سادات)
16 آذر 91 8:53
یادش بخیر دانشگاه مرند و تموم خاطرات شیرینش.اما هیف که علی رغم اون همه سعی و تلاش کار خوبی گیر نیاوردم
مامان ریحان عسلی
16 آذر 91 20:29
سلام تبریک میگم من فک میکردم اونجا شاغل باشید خصوصی