سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

روز دختر مبارک

1391/6/28 17:20
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

  دخترم امروز روز توست.

                         بر تو مبارک باد این روز نازنینم.

 

دختر چلگیس بهار                  سرخی خوش رنگ انار

دردونه ی ماه و نسیم              عطر همیشه موندگار

پیرهن آسمون به تن                  فرشته ی زیبای من

غروب خستمو ببر                     تا شب مهتابی شدن

تا دنیا دنیاست تو بمون کنارم         من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته               اون دلی که عاشق خنده هاته

اون که شدی نیلوفره                باغ ترانه هاش منم

منی که سرسپرده             اون دو تا چشم روشنم

تا چشمای تو هست کسی       ماهو به روم نمیزنه

نیلوفره ترانه هام                         خدای دنیای منه

تا دنیا دنیاست تو بمون کنارم        من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته              اون دلی که عاشق خنده هاته

 سانای

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                    

بعدا نوشت

الان ساعت٤:٢ هست .خواستم بخوابم ولی صدای کارتون که تو تماشا می کردی نزاشت بخوابم. به سراغ کامپیوتر اومدم در گشت زنی توی اینترنت شعر زیبای" دختر چلگیس بهار "را دیدم .خوشم اومد به این پست اضافه کردم .دنبال شاعر این شعر بودم که برنامه عمو پورنگ شروع شد اول برنامه گفت که امروز روز دختره . با خوشحالی اومدی طرفم و با خنده گفتی :ماماااااان امروز روز دختره ، برا من یه چیزی بخرید. بوست کردم وگفتم چشم . گفتی: عصر که میریم بازار علاوه بر کیف یه اسباب بازی هم بخرید . آخه عصر قراره بریم برات کیف وکفش بخریم عزیزم توی فکر خودم بود که به خاطر روز دختر یه یادگاری برات بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ریحان عسلی
28 شهریور 91 11:54
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامان نیایش
28 شهریور 91 12:13
روزت مبارک دختر خوشگل و ناز
مامان ساينا
28 شهریور 91 15:29
روزت مبارك ساناي ناز و ماماني
زهره مامان هلیا
28 شهریور 91 19:34
سلام عزیزم روز دختر مبارک ایشالله همیشه سلامت وشاد باشی[بوسه]
مامان نیایش
29 شهریور 91 11:18
مامان پریسا
29 شهریور 91 18:11
سانای جان عزیزم روت مبارک
مامان ماهان عشـ❤ــق
29 شهریور 91 22:08
سلام سانای جون.روزت مبارک دختر گل.
مامان اسرا و اسما
29 شهریور 91 23:20
سانای عزیزم روزت مبارک
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 1:13
ساناي نازم روزت با يك روز تاخير مبارك الهي اين عكست خيلي نازه
مامان ماهان عشـ❤ــق
30 شهریور 91 10:14
سانای عزیزم ، دختر کوچولوی شیرین و دوست داشتنی روزت رو تبریک میگم
مامان نيروانا
2 مهر 91 15:46
چقدر اين ترانه اي كه توي پستت گذاشتي نابه، آفرين عزيزم. ببخش اينهمه دير اومدم خونه تون. مباركِ دختر گلم باشه روزش و همه ي روزاي خدا. ميبوسمت شهره ي پاكي