سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

گردش یک روز جمعه -16 تیر ماه

1391/5/15 14:11
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

صبح دل انگیز یک روز تابستان، کوله بارمان را بستیم به سوی روستای با صفای زاویه که به محلی زیوه نامیده می شود حرکت کردیم روستایی که در بالا دست گرگر قرار گرفته .

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

داخل روستا امامزاده ای است بنام سید اسماعیل.

سانای

سانای

 در حیاط امامزاده دو درخت کهنسال و تنومند چنار وجود دارد که داخل تنه شون خالی شده

 سانای

سانای

سر راه به باغ پدر شوهر خاله رفتیم .

سانای

 

دیوار کاه گلی

این عکس هم برای دل خودم .

 عاشق کوچه های تنگ وباریک با دیوارهای کاهگلی هستم به خاطر سادگی شون.

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
16 مرداد 91 13:25
سلام همیشه به گردش هندونه هم نوش جونتون ماشالا سانای چه بزرگ شده
مامان علی
16 مرداد 91 16:52
خدای من چه جای قشنگی آدم هوس میکنه همین الان پاشه بار و بندیل و برداره ولی جای به ین قشنگی از کجا گیر بیاریم آخه.عجب جای با صفایی. چه دوس داشتم همه ی عکساتو . آسمون وآب و آتیش و درخت سانای جونی اون هندوانه هم نوش جانت خاله جون . خنکای آب رو میشه حس کرد . من هم عاشق کوچه باغیم. وای که سیر نمیشم ازدیدن عکسات
مامان سها
16 مرداد 91 18:19
سلام وای چه جاهای قشنگی ... راستی تولد باباش هم مبارک بوس برای سانای راستی دختر چشمت نزنن به مامان بگو اسفنر برات دود کنه جیگر
مامان نیایش
17 مرداد 91 11:28
خیلی قشنگه و باصفاست به به خوش به حالتون خیلی وقته نزدیم بیرون دلم خواست... همیشه خوش باشید عکس ها ه مخیلی قشنگه و عالی دلم از اون هنونه هم که گرفتی رو به روم می خواد ولی خب روزه ام جیگر فدات شم خوش باشی و لبات خندون همیشه عکس آخری هم معرکه است دست عکاس هم درد نکنه