سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

باز از مهد کودک

1391/7/15 11:01
670 بازدید
اشتراک گذاری

سانای جان

مربی ات عوض شده.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پدرت از نمایشگاه کتاب تبریز چندین کتاب داستان، مدادرنگی ، سی دی بازی و آموزشی،فلش کارت وعروسک انگشتی گرفته بود .بیشتر از همه از عروسکها خوشت اومده بود با خودت به مهد بردی وچقد خوشحال شده بودی که مربی بهت گفته بود هر روز با خودت بیار تا نمایش اجرا کنیم .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یک روز به من گفتی خانم مربی به یکی از بچه ها جایزه داد .گفتم حتما بچه خوبی بوده .گفتی اتفاقا بچه خوبی نیست همش گریه می کنه و می گه سرویس من کی می یاد برم؟

دیروز هم گفتی مامان شما هم برای من جایزه بخرید بدید خانم مربی به من بده .پرسیدم مگه جایزه ها را مادرا می دن ؟خانم مربی خودش نمی ده ؟گفتی نه مامانا اسم بچه ها را می نویسن روی کادوها ومی دن تا خانم معلم بده .

حالا نمی دونم دختر باهوش من، از کجا می دونی این جوایز از حرف مادران هست نه از طرف مربی .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امروز در مهدکودک  جشنی به مناسبت روز کودک برگزارمی شود .

عزیزکم اولین جشنی هست که بدون حضور ما شرکت می کنی .

فردا نیز برای برگزاری مراسم روز کودک به پارک ملت خواهی رفت.

شنبه 15 مهر ماه 139١

                                  سانای

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساينا
15 مهر 91 11:26
اي ول به اين دختر باهوش...ساناي جان از كجا فهميدي كه مامانا جايزه ها رو ميارن ميدن به خاله ها؟
مامان عسل
15 مهر 91 12:03
سلام عزیزم خوبی. ببخشید میدونم در حدی نیستم که بخوام راهنمایی کنم ولی خواستم یه چیزی بگم دلم طاقت نمیاره. دختر منم ۳ سالشه ولی وقتی که اجازه ی یه کاری رو میخواد و من اجازه نمیدم حتی وقتی گریه هم میکنه ازش میخوام که بره و تو اتاقش گریه کنه این براش عادت میشه که در برابر مخالفت هانباید گریه کنه. امتحان کن ولی با صبر و حوصله ی زیاد. سعی کن ببشتر برا سانای وقت بذاری. باهاش بازی کن نقاشی بکشین کارتون ببینین. یا هر کاری که دوست داره. با هم غذا بپزین میزرو بچینین. سعی کن اجازه ندی سرت داد بزنه موفق باشی گلم.
مامان آمیتیس
16 مهر 91 8:51
سلام. از آشنایی با شما خوشحال شدم. خیلی دختر ماهی دارید . در پناه خدا باشید حالا که یه دختر کوچولو دارید بیشتر پیشتون میام
مامان خورشيد
24 مهر 91 8:03
الهي شيرين ترين خاطرات رو توي مهد داشته باشي.