سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

بوی عید

1391/12/27 20:26
646 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی رنگی
بوی یاس جا نماز ترمه ی مادر بزرگ


با اینا زسمتون و سر میکنم
با اینا خستگی مو در میکنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب


با اینا زمستون و سر میکنم
با اینا خستگی مو در میکنم


فکر قاشق زدن دختر ناز چشم سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه ها


با اینا زمستون و سر میکنم
با اینا خستگی مو در میکنم


عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذوشتن جریمه های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب


با اینا زمستون و سر میکنم
با اینا خستگی مو در میکنم


بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

توی جوی لاجوردی هوس یه اب تنی
با اینا زمستون و سر میکنم
با اینا خستگی مو در میکنم
با اینا بهارو باور میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ثمین
28 اسفند 91 3:31
امیدوارم سالی پرازشادی وسلامتی داشته باشین
رعنا(مامان سیما سادات)
28 اسفند 91 7:14
سلام دوست گلم پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و عید نوروز رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم که سال پر خیر و برکتی رو پیش رو داشته باشید.
مامان ساينا
28 اسفند 91 7:27
سلام به ساناي و مامان خوبش...انشا... كه سال خوب و پر بركت در پيش داشته باشيد و تعطيلات بهتون خوش بگذره
آتـی
28 اسفند 91 8:46
سلام سال نو پیشاپیش مبارک
مامان کيانا
28 اسفند 91 9:52
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک عزيزم
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:00
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس. نوروز فرخنده
زهره مامان هلیا
28 اسفند 91 11:56
خانوم خانوما پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان اسرا واسما
29 اسفند 91 10:48
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز بر شما مبارک
مامان ثمین
30 اسفند 91 4:31
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.
مامان نیایش
30 اسفند 91 11:52
عزیز دلم سال خوبی رو برات آرزو میکنم الهی که همیشه دلت شاد و لبات خندون باشه عیدت مبارک گلم:

مامانی طهورا
3 فروردین 92 10:03
آرزو مي كنم باز شدن هر شکوفه بهاری آمينی باشد برای شفای بيماران نجات اسيران شادی دل بچه های يتيم و مادران داغديده و پدران زحمتکش سيری شكم های گرسنه بي نيازی نيازمندان درمان قلبهای شكسته و برآورده شدن دعاهای شما خوبان... عیدتان مبارک.
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 10:48
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامان رها
14 فروردین 92 17:21
سلام دوست عزیزم و سانای گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک
مامان نیایش
15 فروردین 92 11:13
مامان نیروانا
18 فروردین 92 8:59
بهار و عیدت همیشه پر از عطر و بوی زندگی و دلدادگی عزیزم. سبز باشی سانای جانم رو ببوس
محیا یعنی زندگی
18 فروردین 92 10:53
سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
بهار(مامانی شهراد)
18 فروردین 92 13:38
سلام ما دوباره اومدیمالبته با یکم نغییر پیشمون بیا دوست قدیمی
مامان نیایش
19 فروردین 92 17:59
سلام خوبین خوش میگذره دلمون براتون تنگ شده خیلی وقته پیش ما نیومدین
مامان کيانا
21 فروردین 92 11:41
سلاممممممممممممممممممممممممم کجايييييييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگيده براتون!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان فتانه
21 فروردین 92 18:46
وای وای عجب ژستی
مامان اسرا واسما
21 فروردین 92 21:04
سلام به ایشالله که خوبین
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:30
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود آپم دوست داشتی بیاین پیشمون تعطیلات خوش گذشت
مامان ریحان عسلی
24 فروردین 92 12:23
سلام سال نو مبارک ایشالا سال خوبی در کنار عزیزانت داشته بای ممنون از پیام تسلیت و اینکه به فکرم بودی
مامان ساينا
24 فروردین 92 14:30
سلام ماماني مهربون...نمي دونم چرا پست هاي آپ شده ات را من نمي بينم شايدم هنوز رونمايي نشدن ولي من متوجه ميشم كه مرتب داري آپ مي كني نكنه من مشكل دارم