سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

شب چهارشنبه سوری و شب عید

1392/1/26 14:31
3,003 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

عمر سال 91 هم به پایان رسید آنچه از سال 91 باید در تقویم زندگی تو نوشته شود وارد شدنت به اجتماع بود عزیزم حتما تو در آینده خاطرات زیادی از مهد رفتن خواهی داشت خاطرات شیرینی که سعی کردم با نوشتن شان برایت ماندگار کنم .این روزا خیلی می پرسی که از زمان بچگی من چی نگهداشتید و این سوال تو، مرا مصمم کرده تا بیشتر برایت نگارم .

گل همیشه بهار من، هر چند که این پست را در روزهای آخر اولین  ماه بهار دل انگیز  برایت می نویسم ولی مربوط به آخرین شب چهارشنبه سال گذشته هست .چهارشنبه سوری برای همه ما یاد آور خاطرات شیرین زیادی است به خصوص هم که آخرین شب چهارشنبه 91 مصادف بود با 29 اسفند یعنی شب عید یا به زبان خودمون "بایرام آخشامی" .برای همین شور ونشاط فراوانی داشت .

برای اولین بار به تنهایی از روی آتیش پریدی . دور آتیش می گشتی واین شعر را که توی مهد یاد گرفتی می خوندی.

شب چهارشنبه سوری

آی بچه ها شادی کنید

همگی دست بزنید

از روی آتیش بپرید

همگی باهم بگیم

سرخی تو از من زردی من از تو

آی بوته بوته بوته

بشنو دلم چی گفته

 سرخی تو از من زردی من از تو

سانای

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا مامان الینا
27 فروردین 92 11:41
سلام عزیز دلم مرسی انشالا که امسال سالی پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی برای تو و سانای و بابای سانای باشه راستی من اولین باره که اسم سانای را میشنوم خیلی قشنگه معنی قشنگی هم داره و مسلمن به دختر ناز و دوست داشتنی تون خیلی میاد با اجازتون من وبلاگتون را لینک کردم تا بیام و از روزانه های سانای عزیزم خبر دار شم بوس برای سانای و یه عالمه بوس برای مامان مهربونش
مامان اسرا واسما
27 فروردین 92 17:25
سلام عزیزم!به امید سالی خوش وخرم سانای جونو حتما ببوسبا اجازه تون میخوام شعرش رو به اسمایی هم یاد بدم
مامان سانا
29 فروردین 92 18:56
سلام امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشید
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:26
خوش باشید کنار هم پس کی آپ میکنی مامانی
...مــــامـــــان آتیــــن ...
4 اردیبهشت 92 14:06
ای جــــان .. چه خانومی شده سانای جونی .. ببوسش از طرف من گلم
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:26
به به افرین