سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

سانای ،همه سین زندگی ما

1392/2/5 12:00
909 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها عید آمده آماده باشید

تخم گل را توی گلدان ها بپاشید

با لباس پاکیزه با شروع سال نو دست یکدیگر فشارید

یار همدیگر بمانید

سیر وسرکه ،سیب وسبزی ،سنبل و سوسن وسنجد

همگی هفت سین عیده همگی هفت سین عیده 

این شعر را توی مهد یاد گرفتی خودت گفتی : "عکسی که کنار هفت سین گرفتم را در وبلاگم بزار واین شعر را هم کنارش بنویس "

دقایقی قبل از تحویل سال نو در کنار هفت سین

( سال 1392 ،ساعت ۱۴:۳۱:۵۶ روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ هجری شمسی تحویل شد )

همه سین من، سانای

همه سین من، سانای

همه سین من ،سانای

هفت سین امسال را با کمک هم چیدیم چیدمان هفت سین ما مثل سالهای قبل هست هیچ فرقی نکرده منتظرم تا تو بزرگ شی وایده جدیدی برای هفت سین بدی.

واما ،تو از طرف مهد هفت سین گرفته بودی با یک ماهی قرمز. ما شب عید که رفته بودیم ماهی وسبزه بخریم اجازه خرید ندادی فقط یه ماهی قرمز کوچولو خریدیم .گفتی من که ماهی قرمز دارم این کوچولو را هم برای بچه ام گرفتم (این روزها به جوجه تیغی که عمو از قزوین برای تولدت خریده بود خیلی علاقه پیدا کردی ) .بنابراین ما توی تنگ دوتا ماهی داشتیم برخلاف هر سال که سه تا بودند .به خاطر علاقه زیاد به ماهی ها ،دلت نیومد ببریم توی سد آزادشون کنیم که اونا هم متاسفانه تلف شدند. سبزه هم که سبزه هفت سین تو بود  با این حساب مشارکت تو در چیدمان هفت سین امسال خیلی زیاد بوده.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
7 اردیبهشت 92 8:52
الهی همیشه سالم باشه این دخملی که همه سین هفت سین شماست و سایه ی شما هم رو سرش همیشگش باشه خیلی قشنگ بود