سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

تولد بابا حسین

1390/5/14 23:50
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم دیروز صبح بهت گفتم سانای فردا تولد باباست می خوایی چی براش بخری خوشحال شدی گفتی فردا ؟ تولد باباست؟ دوباره پرسیدم چی می خوایی بخری ؟خندیدی گفتی هیچی. بعد فکر کردی گفتی عروسک .از گفته خودت خنده ات گرفت وگفتی عروسک که برا بچه هاست. بلوز ،شلوار ،کفش ،کت وشلوار می خوام بخرم .گفتم عزیزم این همه نمی شه خرید یه دونه بگو .کفش ر انتخاب کردی من هم به بابات زنگ زدم وگفتم  عصر باید بریم بازار سانای برات کفش بخره. از من پرسیدی بابا برا تولد خودش چی می خواد کادو بگیره من هم برات توضیح دادم که هیچ کس برا خودش کادو نمی گیره دیگران براش می گیرن .

ناز من ساعت یک ونیم صبحه تو  در خواب نازی وبابا هم برنامه نود رو تما شا می کنه من هم براش آرزوی عمر طولانی وبا عزت دارم الهی همیشه سایه اش بالای سرمون باشه باز هم می گم

بابای خوب سانای ،همسر مهربونم تولدت مبارک  

   
 
 

 

دلبرکم به مناسبت روز تولد بابات خانواده پدری و خانواده من رو افطار دعوت کردیم تا جشن کوچولو بگیریم عصر رفتیم کیک خریدیم بابات نخواست شمع  یا فشفشه بخریم گفت ساده باشه تو حیاط فرش انداختم وجشن ساده ولی شاد گرفتیم شب خوبی بود  الهی همه باباها سلامت باشن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسرين دخترعمه دريا
15 مرداد 90 11:30
باباي ساناي تولدت مبارك صدسال زنده باشي ايشاله ...يه دنيا گل سرخ تقديم به باباو مامان ساناي كوچولو
مامان سهند
16 مرداد 90 12:43
سلام عزیز دلم دختر ناز و قشنگی دارید و اسم زیبایی هم براش انتخاب کردید مثل اسم سهند که ترکیه. خدا حفظش کنه. منم با افتخار شما رو لینک می کنم. باز هم به ما سر بزنید
مامان سهند
16 مرداد 90 18:15
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم
مرضیه
18 مرداد 90 17:46
مامان نیایش
19 مرداد 90 10:58
سلام تولد هسرتون مبارک باشه ممنون پیش ما اومدی ممنون از ابراز همدریت ببخش اگه ناراحتت کردم سعی کردیم با قسمت کنار بیایم خواست خدا بود .....نمیدوونم خدا کوچولوی نازت رو برات نگه داره سالم باشید و شاد همیشه لینک شدی خانومی خوشحال میشم بازم بیای
مامان رها
20 مرداد 90 10:02
سلام سانای جون تولد بابا مبارک باشه عزیز دلم
مامان ساينا
20 مرداد 90 11:29
سلام چه وبلاگ زيبا و چه دخمل ناز و قشنگي داريد.تولد بابايي هم مباركه.اگه اشكال نداره من شما رو به ليست دوستان ساينا اضافه مي كنم و خوشحال ميشم كه شما هم ما رو لينك كنيد

مامان کیانا
21 مرداد 90 9:02
سلام به سانای نازنین ومامان مهربونش.ممنون که به ما سرزدین..از داشتن دوستای گلی مثل شما خوشحالیم...با افتخار لینکتون کردیم
مامان نیایش
21 مرداد 90 13:14
سلام لینک شدی خانومی