سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

تبریک به خاله

1390/7/4 23:51
843 بازدید
اشتراک گذاری

 

سانای جان خیلی خیلی خوشحالم برای اینکه خاله مهربونت از آزمون دکتری قبول شده . از همین جا به خاله ، عمو ،بابات ، مامانم و بخصوص بابا بهروز که مطمئن هستم از خود خاله هم بیشتر خوشحاله تبریک می گم . امیدوارم همیشه توی همه امتحانهای زندگی موفق وسربلند باشه

خاله جون تبریک می گم خیلی دوستت دارم 

سانای گلم ،تو خاله رو خیلی دوست داری همیشه به بابات می گی تو  رو خیلی دوست دارم وخاله  رو هم خیلی دوست دارم بابات میگه اگه خجالت نکشه می گه خاله رو از تو بیشتر دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساينا
5 مهر 90 7:26
تبريك به خاله ساناي و خود ساناي كه يه خاله موفق داره
مامان آمیتیس
5 مهر 90 7:34
سلام خاله جون منم به خاله مهربونت تبریک میگم و روی ماه تو رو می بوسم
زهره مامان هلیا
5 مهر 90 9:36
سلام ممنون به ما سرزدین ما هم به خاله جون سانای خوشگله تبریک میگیم با اجازتون من لینکتون کردم اگه دوشت داشتین شما هم ما رو لینک کنین
مهرانه مامان مهرسا
5 مهر 90 9:49
سلام تبريك به خاله مهربون
مریم
5 مهر 90 11:00
سلام خانومی خوشحالم که با هم آشنا شدیم من هم تبریک میگم به خاله جون سانای عزیز بوسسسسسسسسسس
مامان آیلین
5 مهر 90 16:30
سلام عزیزم ، خیلی خوشحالم که به ما سر زدین اسم دختر شما خیلی قشنگه و معنی زیبایی هم داره.از طرف من ماچش کن