سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

من وبلاگم را دوست دارم ...

1391/12/5 9:41
506 بازدید
اشتراک گذاری


من وبلاگم را دوست دارم

 چون تو را دوست دارم
 
من وبلاگم را دوست دارم
 
چون قاصدی است به زمان آینده
 
من وبلاگم را دوست دارم
 
چون کودکانه های تو را در آن می نویسم
 
من وبلاگم را دوست دارم
 
چون از طریق آن با مادران مهربان آشنا شدم
 
با تشکر فراوان از  مامان نیایش  که ما را به این بازی زنجیره ای دعوت کرده
 
قانون این بازی اینکه سه نفر از دوستاتو دعوت کنی
 
 
 
 
 
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساينا
5 اسفند 91 15:41
دوست خوب من از اينكه من و عشقم را به اين مسابقه زيبا دعوت كردي ممنونم عاشقانه هاي شما را هم در وبلاگ زيباي ساناي جان دوست مي دارم و هميشه برايش آرزوي سلامتي و تندرستي و خوشبختي دارم.
مامان نیایش
6 اسفند 91 17:36
عزیزم ممنونم که دعوتم رو قبول کردیو نوشتی برای دختر گلت از این یادگاری قشنگ و برای ما هم ... ان شاالله که این خونه ی عشق همیشه پا بر جا باشه