سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

شرح حال این روزها

1391/12/1 8:44
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جان سانای:

این روزا بر خلاف قبل دوست داری همش  ازت عکس وبخصوص فیلم بگیریم .

چند روز پیش می خواستی چایی بخوری استکانت کثیف بود خواستم بشورم از دستم گرفتی که بده من  بشورم و خواستی ضمن شستن ازت فیلم بگیرم مثل برنامه های آموزشی تلویزیون توضیح می دادی که چطوری باید شست .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

علاقه زیادی به جمع کردن تخم گل ها داری همیشه موقع برگشتن از مهد کودک میوه درختای چنار که افتادن زمین را برمی داری و پر پر شون می کنی که مثل تخم گلها بشه و میبری برای مامانم که بیا بکار . دیروز ظهر هم چند تا توی جیب پالتوت داشتی وگفتی می خوای توی گلدون بکاری  و فیلم بگیرم و باز مثلا برای بچه های توی خونه توضیح می دادی که داری چیکار می کنی ودر آخر هم گفتی بچه ها ما روزهای دوشنبه و چهارشنبه برنامه داریم پس تا روز چهارشنبه  خدانگهدار.

سانای

از زمانی که پای دریا به خاطر تصادف بخیه خورده روی همون قسمت پات با خودکار بخیه می کشی و به همه نشون می دی و یا ماژیک قرمز به دستت می زنی وبا هیجان نشونم می دی که داره خون می یاد.

اگه خدا نکرده یه ذره دست وپات خراش برداره باید چسپ بزنی حالا خوبه که اگه چسپ زخم نباشه نوار چسپ هم قبول داری .

توی این عکس هم الکی به پیشونیت چسپ زدی . 

 سانای

به برنامه های تلویزیون که خیلی علاقه داری  برنامه  "یه ته نک "  رامی بینی . وهمیشه نمایش کارهای خارق العاده را انجام می دی مثل غیب نمودن بابات وخواندن ترانه و....

در عکس زیر که از فیلم کپی کردم با دهن بسته آهنگ ترانه های ترکی را می خونی وبه ما می گی تشخیص بدین کدوم ترانه هست .

سانای

 

در مورد آموزش زبان هم بگم :

تا ده بلدی به انگلیسی بشماری و همه حروف انگلیسی را هم یاد گرفتی بخونی وبنویسی وبه ترتیب بگی  واز لغاتش تا حد کتاب آموزشی مهد بلدی ،  در ضمن سوره توحید را به انگلیسی هم حفظ کردی .البته حروف و اعداد را یا توی مهد یاد گرفتی یا از جعبه آموزشی آوا   .ولی عوضش ترکی استانبولی را خیلی خوب مثل ترکی آذری حرف می زنی طوری که توی فیلم ها بعضی جملات راکه من نمی دونم  برام ترجمه می کنی .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعضی وقتا که حرفا یا اصلاحات جالب می گی من از ذوق می خندم ناراحت می شی گریه می کنی که چرا به حرفای من می خندی .

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 دوست داری همش صورتت را نقاشی کنی

سانای

 

 سوره های: حمد ، توحید ، کوثر ، ناس، والعصر ،دعای فرج و دعای امّن یجیب المضطرّ  را حفظ کردی.

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیایش
1 اسفند 91 9:57
الهی من قربون اون ظرف شستن و توضیح دادنت بشمقربون اون گل کاشتنتعزیز دلم خدا نکنه یه وقتی جاییت بخیه بخوره و زخمی بشهوای مامانی از این چسب زخم نگو که نیایش هم منو کشته با این چشب زخم زدنش همین جور الکی دلش میخواد به قول خودش یه نقطه ی قرمز یه جاییش پیدا کنه چسب بزنه روش فقط و فقط چسب زخم ای شیطون بلا خیلی عسلی بابات رو غیب میکنی عجب بابا!قربون اون آواز خوندنت آفرین به دخمل با استعداد و باهوشم خب ادم خنده اش میگیره از این شیرین زبونی هات دیگه مگه چیه/!
نگا کن تو رو خدا صورتش رو چه کار کرده شیطون
آفرین که این همه سوره بلدی ما شاالله
مامانی ممنون از حضور گرمت و ابراز لطف و همدریت
بازم تشریف بیارید دعوت شدید به یه بازی وبلاگی
مامان ریحان عسلی
1 اسفند 91 11:22
سلام آفرین به سانای که این همه باهوشه و این همه سوره رو از حفظ ِ ای جونم سانای منم این روزا دارم فیلم های ترکی رو می بینم بلکی یاد بگیرم زبونشونو یکمی شبیه زبونه مادریت ولی خب یه جایی هم خیلی سخت میشه
مامان فتانه
1 اسفند 91 11:45
افرین به این خانمی باهوش و گل
نیلوفرآبی
1 اسفند 91 13:06
آخی خیلی وقت بود فرصت نشده بود وبلاگ سانای جون بیام چه بزرگ شده ماشاا... چه خانووووم ممنون که اومدین مامان سانای جون
مامان نیروانا
2 اسفند 91 10:24
اومدم یه عالمه قربون صدقه ت برم سانای من برای تک تک کارای قشنگی که میکنی، دیدم خدای من خاله زهره برات یه طومار نوشته به چه مفصلی!!! دیگه گفتم چی بهتر از اون میتونم بنویسم والا. خیلی دوسِت دارم سانایِ من! تو شکل فرداهای دخترمی
شبنم
3 اسفند 91 20:30
الهی من جیگررررررر این دختر هنرمند خوشگل بشم! چه بامزه که به گل کاری و گل علاقه داره..و چقدر بامزه تر که می خواد توضیح هم بده خدا کنه همیشه سالم و سرحال باشی دخترکوچولو، اخه چسب زخم واسه چی ته دخمل؟
محیا یعنی زندگی
5 اسفند 91 10:31
این ترکی استانبولی از همشون قشنگتره من هم از بچگی ترکی استانبولی رو بلد بودم چون که تلویزیونمون بدون ماهواره شبکه های ترکیه رو نشون میداد. و این در حالی بود که هیچ کدوم از شبکه های ایرانی رو نمی گرفت و ما همش شبکه های ترکیه و آذربایجان رو میدیدیم و به همین خاطر من خیلی دیر زبان فارسی رو یادگرفتم