سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

روز مادر

1391/2/22 19:34
810 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مادر...

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگیام لالاییاتو دوست دارم
سادگیاتو دوست دارم خستگیاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا خداتو دوست دارم
کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه

 

به سلامتی دو بوسه !
اولی وقتی بچه به دنیا میاد
مادر میبوستش ولی بچه نمیفهمه!
دومی وقتی مادر از دنیا میره و
بچه میبوستش ولی دیگه مادر نمیفهمه

 

 تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه
صبوری های تو مادر ، منو به گریه می اندازه
مثل یک طفل خواب آلود ، من محتاج آغوشم
از آن لالایی هات مادر ، بخون بازم توی گوشم
برای سرنوشت من ، تو دلواپس ترین بودی
برای اشک های من ، همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غم خوارم ، تو ای محرم ترین یارم

به نام نامی مادر ، همیشه دوستت دارم

نوازش کن مرا با دست که فرزند تو غمگینه
کی می خواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه
گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه
در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه ، که رسم روزگار اینه


تو ای همیشه غم خوارم ، تو ای محرم ترین یارم

به نام نامی مادر ، همیشه دوستت دارم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نیایش
22 اردیبهشت 91 19:42
عزیزم ممنونم ازت روزت مبارک مامانی مهربون و عزیز
مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 1:10
آدمها ... : ... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند . ... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند. ... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند ! روز مادر مبارک
مامان سها
23 اردیبهشت 91 9:29
سلام عزيزم روز مادر و روز زن رو بهتون تبريك ميگم
ریحانه کوچولو
23 اردیبهشت 91 10:08
سلام عزيزم روز مادر و روز زن رو بهتون تبريك ميگم
ایدا
23 اردیبهشت 91 10:18
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
مامان سهند
24 اردیبهشت 91 1:31
عزیزم روزت مبارک امیدوارم همیشه در کنار گل دخترت و همسر نازنینت خوب و خوش باشییییییییییییییی
مامان ساينا
24 اردیبهشت 91 7:46
روزت مبارك مامان مهربون ساناي جون
مامان کيانا
24 اردیبهشت 91 9:40
سلام عزيزدلم...با يک روز تاخير ويک دنيا شرمندگي روز مادر رو از صميم قلب تبريک ميگم.....اميدوارم تا دنيا دنياست در کنار هم شاد باشيد....متاسفانه اينترنت خونه جديد هنوز وصل نشده ومن فقط توي اداره ميتونم چند لحظه اي بهتون سربزنم.....
مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:19
سلام عزیزم روزتون مبارک