سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

چند تا عکس

1391/2/20 8:24
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

سانای

هفت سین شهرمون

 سانای

در یکی از بازیهای کامپیوتریت پسرک کلاهی از پوست نارگیل سرش گذاشته، تو هم ایده گرفتی از پوست نارگیل برا خودت ماسک درست کردی .

سانای

داشتم شام درست می کردم هی می گفتی مامان بیا بازی کنیم . بهت گفتم تو بیا آشپزخونه تا حوصله هیچ کدومون سر نره . گفتی به یه شرط می یام که اسباب بازی هامو بیاری اونجا بازی کنم.

سانای ورزشکار

عزیزم از لوله گاز آویزون می شی و به ما می گی بشمارید ببینید من تا چند می تونم خودمو نگهدارم (نوک انگشتات روی فرش قرار می گیره ولی ما به روی خودمون نمیاریم) تا 150 می شماریم تا اینکه خسته می شی ودستتو ول می کنی وما تشویقت می کنیم چقد خوشحال می شی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسام
20 اردیبهشت 91 9:30
سانای جون هفت سین شهرتون با تو میشه هشت سین
رعنا(مامان سیما سادات)
21 اردیبهشت 91 9:39
سلام دوست عزیزم ممنون که بهمون سر می زنی.عکسهاتون خیلی جالبه کاش سیما هم مثله سانای بود و هرجایی که می خواستیم می تونستیم ازش عکس بندازیم.عید خیلی اصرار کردم پیش همین سفره هفت سین شهر ازش عکسی بندازم. ولی به خاطر ترسش از مجسمه نهنگ اصلا اجازه نداد از کنارش هم رد بشیم. ایام به کامتون باشه
مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 21:24
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . .
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 21:35
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان نازنین زهرا
26 اردیبهشت 91 17:04