سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

سخنی با دخترم (به بهانه روز مادر )

1391/2/27 12:49
890 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم :

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
 
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
 
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است صبور باش و درکم کن
 
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم
 
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
 
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
 
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
 
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
 
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
 
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود میفهمی
 
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصبانی نشو
 
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
 
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم
 
 
برگرفته از وبلا گ" نازلی قیزیم طهورا"
 
 
 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساينا
27 اردیبهشت 91 15:54
جالب بود و تاثر برانگيز
مامان نازنین زهرا
27 اردیبهشت 91 16:36
مرسی بابت ترجمه شعر ترکی جالب بود و با معنی و قشنگ این متن هم خیلی زیباست و میتونست طولانی تر از این ها باشه ولی ما مادرها چون برای بچه هامون بی منت و با عشق وقت میذاریم هیچ وقت بدی ها و سختی ها فکرمون رو مشغول نمی کنند و بهشون فکر نمی کنیم
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 22:04
مامان پریسا
29 اردیبهشت 91 1:52
خیلی زیبا بود.
ایمانی
31 اردیبهشت 91 8:43
سلام. خیلی تاثیر گذار بود. منقلب شدم. ای کاش همه بچه ها زمان پیری مامان و باباهاشون رو درک کنن و بهشون برسن.
ریحانه کوچولو
31 اردیبهشت 91 11:24
خیلی جالب بود و تاثر برانگيز
مامان نیایش
2 خرداد 91 13:45
همه روزت مبارک مامانی مهربون و نمونه ببخش با تاخیر