سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

تقویم خرداد

1391/2/30 9:22
760 بازدید
اشتراک گذاری

بهارم دخترم از خواب برخیز 

 شکر خندی بزن و شوری برانگیز

گل اقبال من ای غنچه ی ناز

بهارم دخترم آغوش واکن

که از هر گوشه، گل آغوش وا کرد

زمستان ملال انگیز بگذشت

بهاران خنده بر لب آشنا کرد

بهارم، دخترم، صحرا هیاهوست

چمن زیر پر و بال پرستوست

کبد آسمان همرنگ دریاست 

 کبود چشم تو زیبا تر از اوست

بهارم، دخترم، نوروز آمد 

 تبسم بر رخ مردم کند گل

تماشا کن تبسم های او را 

 تبسم کن که خود را گم کند گل

بهارم، دخترم، دست طبیعت 

 اگر از ابرها گوهر ببارد

و گر از هر گلش جوشد بهاری 

 بهاری از تو زیبا تر نیارد

بهارم، دخترم، چون خنده ی صبح 

 امیدی می دمد در خنده تو

به چشم خویشتن می بینم از دور 

 بهار دلکش آینده ی تو !

                                                شعر از :فریدون مشیری

 

سانای   

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریسا
30 اردیبهشت 91 11:10
من عاشق شعرهای مشیری هستم. خیلی زیبا هستن. انتخاب شما هم که عالیه.
مامان ساینا
30 اردیبهشت 91 17:39
تقویم عالیه راستی خودت با نرم افزار خاصی این تقویم خوشکل رو درست کردی یا نه؟
مامان سها
30 اردیبهشت 91 19:35
خيلي عكسش قشنگه ماشالا ... ساناي از اون شقايقا قشنگتره ها ...
مامان نیایش
2 خرداد 91 13:47
ممنون عزیزم از محبتت آره خیلی سخت بود نه نخوندم پست هات رو ولی حتما میام می خونم ولی نیایش چون زیر 4 سال بود هر دکتری قبول نمیکرد کارش رو بعضی ها هم که میگفتن باید بره زیر بی هوشی برای همین ما پیش اون یکی اولی که رفتیم خیال کردیم همون جوریه که خودش میگه تنها دکتر مشهد که بدون بیهوشی دندون بچه اینقدری رو درست میکنه نمیدونم واقعا واگذارش میکنم به خدا که این قدر اذیتمون کرد حالا واقعا پولش به کنار هر چند که با پلاکش تا 1 میلیون و 200 می رسه ولی من از این ناراحتم که اون دکتر که این همه رفتیم پیشش و هیچ فایده ای نداشت استاد این یکی بوده که الان بردیم نیایش رو ولی فقط حرص پول میزنه به جای اینکه به فکر بچه باشه از بس ترسیده شده بود نیایش یه قشقرقی راه مینداخت تو مطب این یکی که بیا و ببین و از اون بد تر اینکه تو ی بغل خودم باید محکم نگهش میداشتم و هی دست و پا میزد خیلی سخت بود خدا برای هیچ بچه ای هیچ مریضی نیاره البته هنوز هم میگه درد دارم نمیدونم چرا لثه اش آفت زده باز ....
آرزوهای رنگی
6 خرداد 91 12:29
سلام .نقاشی سانای جان چون بصورت رنگ روغن است کمی طول میکشد به محض آماده شدن خبرتان میکنم شاد وپیروز باشید
مامانی طهورا
17 خرداد 91 13:23
عزیزم خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه