سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

پیش به سوی آموزش

1391/3/31 9:28
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

پنجشنبه18 تیرماه یادت نره.

 روزی که ساعت ١١به اتفاق من ودریا  برای ثبت نام اولیه  به سوی مهد کودک رفتی.

وای خدا ، چه حس عجیبی داشتم ،حسی بزرگی تو، وارد شدنت به اجتماع، شروع جدایی تو از خانواده، .در عین حال که شیرین بود  ولی ته دلم یه نگرانی و دلشوره داشتم. تو چقد خوشحال بودی شکر خدا خیلی مشتاق مهد رفتنی .در مهد، من با مدیر محترم صحبت می کردم وشما یک جا بند نبودی همش به من می گفتی :بیا بریم اتاق بازی را نشانت دهم . آخه یه بار قبلا با دریا اومده بودی و به اتاق ها آشنایی داشتی. باهم به اتقاق بازی رفتیم دوست داشتی بازی کنی  ولی خوب الان وقتش نبود ولی توی حیاط سرسره وتاب بازی کردی . خانم مربی وقتی علاقه ات  را دیدخیلی خوشحال شد وگفت خیلی خوبه که بهت وابسته نیست. عزیزم تو با اینکه کوچکی ولی خیلی اجتماعی هستی هر جا بری فوری چند تا دوست پیدا می کنی.

 

در بین راه همش از من میپرسیدی : کسی مهد ومدرسه نره چی می شه ؟جواب میدادم : بیسواد می شه.نمی تونه چیزی بنویسه وبخونه ویا می پرسیدی معلم چه طوری آدم را با سواد میکنه؟ و...

چهارشنبه که با بابات در مورد ثبت نامت حرف می زدیم .گفتی وای ،از این به بعد دیگه صبحا باید زود از خواب بیدار بشم نمی تونم بخوابم بابات بهت دلگرمی داد وگفت که از حالا قرار نیست بری سه ماه هر چقد می تونی بازی کن.آره  دخترم راست می گی درد سر درس ومشق شروع شد .

برای تکمیل مدارک ،اول شهریور قراره بریم.

چند هفته قبل که داشتم از مهد رفتن برات می گفتم بهت گفتم عزیزم باید یاد بگیری که خودت تنهایی بری دستشویی تا توی مهد اذیت نشی .از اون روز دوست داری بیشتر وقتا خودت به تنهایی بری، وقتی می خوایی بری می پرسی مامان خودم برم  یا می بری؟ هرچند وقتی خونه ام بیشتر خودم می برم ویا نظارت می کنم .(این هم یه اسقلال دیگهلبخند)  

              سانای

آماده برای رفتن

سانای

            سانای

جلوی مهدکودک

سانای

   سانای

مهد کودک

سانای

به امید روزی که تحصیلات عالی را به سلامتی به پایان برسونی.

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شايان جوني
31 خرداد 91 10:27
بزن اون دست قشنگه رو به افتخار ساناي خوشكله كه اينقدر خانوم و فهميده هست.
مامان حسام
31 خرداد 91 11:07
آفرین دختر خوشکل مامانی به امید روزی که راهی دانشگاه بشی
ریحانه کوچولو
31 خرداد 91 11:12
مبارکه انشالله تحصیلات عالی را به سلامتی به پایان برسونی.
مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 11:59
سلام آفرین دختر خوب که همه جوره با مامان و باباش همکاری میکنه ایشالاتحصیلات عالیه و فارغ التحصیلیتو تو وبت ببینیم
نیلوفر(فرح) مامان آوا
3 تیر 91 15:33
اگه از مهد خاطره خوبی در ذهنش بمونه خیلی عالیه. دختر من که همیشه می گه منو ببرید مهدم. خدارو شکر دوست داره مهدشو. مهد مخصوصاً برا بچه های یکی یه دونه امروزه سبب رشد اجتماعی می شه و از انزوا و گوشه گیری بجه ها کم می کنه. در کنار بازی آموزش می بینن و بنوعی غنای فیزیکی و روحی ایجاد می کنه. مطمئن باش پشیمون نمی شی. موفق باشی دوست خوبم.
مامان نیایش
3 تیر 91 17:05
چه خوب ایشالا موفق باشی سانای گل نیایش هم خیلی مهد دوست داره بره ولی من فکر میکنم زیر 4 سال مناسب نباشه نمیدونم حتما از تجربیات مهر رفتن سانای بنویس برامون شاد باشی
مامان خورشيد
5 تیر 91 11:49
مباركه. الهي بهترين خاطرات رو از بودن توي اين مهد داشته باشي.
مامان فاطمه
7 شهریور 91 11:55
سلام گلم ماشالله خانوم شده باهوش و زرنگ در پناه حق اسپند یادت نره مامان گلی