سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

از بازی هات

1390/6/17 17:38
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم دنیای کودکی شیرینه  کارها وبازی های جالبی می کنی  

یکی از بازی هات اینکه اسباب بازی وعروسکاتو می چینی برا فروش. من باید بیام ازت قیمت کنم و بخرم .

سه تا صندلی داری پلاستیکی قرمز رنگ، صندلی بادی فیلی وصندلی تا شو کوچولو  . از صندلی میز آرایش من  هم بعنوان میز استفاده می کنی وصندلی ها  را دورش می چینی وبه قول خودت میز غذا خوری درست میکنی  وغذاتو باید اونجا بخوری با ما سر میز نمی شینی ومثل گارسون باید ازت بپرسم چی میل داری سه تا نوشیدنی آب ونوشابه وشربت پرتغال سفارش می دی ونوشیدنی ها را باید با سه تا استکان کارتونی بهت بدم. به هر ساز تو می رقصم تا شاید یه لقمه بیشتر بخوری . چند روز پیش گفتی من یه صندلی کم دارم بخرید تا یه طرف میزم خالی نشه، پیشنهاد دادم کالسه صدرا (اسم عروسکته ) را بزار که هم جای  خالی نباشه وهم صدرا  باهات غذا بخوره قبول نکردی  .تا اینکه دو روز پیش سراغ صندلیتو گرفتی بابات سر کار بود زنگ زدی سفارش کردی موقع اومدن یه صندلی آبی بخره.بابات عصر اومدنی خریده بود خیلی خوشحال شدی شب پایین مهمون اومده بود اجازه گرفتی ببری صندلیتو نشون بدی.  

میز وصندل غذا خوری  

این هم  یکی از لیوان های کارتونی

 اسباب بازی هات ، کتابهات ،عروسکهات و..می یاری وسط هال پهن می کنی با بالشها خونه درست می کنی خلاصه کار من شده جمع کردن ریخت وپاش های تو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)