سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

بازگشایی مدارس

1391/2/9 11:27
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امروز ٣ مهرماه  روز بازگشایی مدارس است صبح که می خواستم بیام دانشکده از خواب بیدار شدی وخواستی که لباساتو تنت کنم و شیر خواستی بهت دادم خوردی. گفتی میرم پایین در حال پایین آمدن از پله ها بودیم که دیدم عمه ات یه شاخه گل دستشه می خواد با مادر بزرگت بره مهدکودک پیش دریا. آخه  امسال میخواد بره پیش دبستانی . بهشون گفتم سانای رو هم ببرید و ازشون خدا حافظی کردم وبه راهم ادامه دادم .بی اختیار دلم میلرزید و اشک در چشمانم حلقه زده بود اونروز را در ذهنم تجسم میکردم که شاخه گلی به دست وکیفی در دوش می خوایی بری مدرسه .عزیزم همیشه نگران آینده ام من ریشه این نگرانی را بیشتر شاغل بودن می دانم چون همیشه موقعی که سرکار می رم دلشوره دارم خودت هم همین طوری هستی همیشه می گی پایین کسی نبود من چی کار کنم بهت آرامش می دم اگر کسی نباشه می برم خونه بابا بهروز .قبلا که اونجا بودی این نگرانی را نداشتی چون مطمئن بودی که مامان همیشه خونه هست  به خاطر مریضش نمی تونه بیرون بره. همیشه آرزو می کنم که زود بازنشسته بشم وهمیشه در کنارت باشم ولی غافل از اینکه اونوقت که پیر شدم وتو برای خودت خانمی شدی .

خیلی دوستت دارم عزیزم دنیای منی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساينا
4 مهر 90 10:55
واي خداي من اين دغدغه همه ما خانوماي شاغل هست.خدا كنه بچه هامون اينو درك كنن.باهات موافقم عزيزم
ثمين
4 مهر 90 11:03
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس ساناي نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!
مامان پریسا
4 مهر 90 21:32
سلام خبی دوست عزیز. خسته نباشید واقعا مامانها ی شاغل هم خیلی گرفتاری دارن. ایشاا... همه چیز درست میشه. یه خاطره دارم بیا بخون خوشت میاد.
آزي مامان آرتينا
4 مهر 90 23:30
وقتي دختر كوچولومو ميذارم خونه و ميرم سركار نيمي از وجودم انگار كنده ميشه و تا برگردم خدا ميدونه كه چي بهم ميگذره. اي بابا .....
مامان امیتیس
4 مهر 90 23:49
سلام ما امدیم عکساتون خیلی جالبه
مامان مژده"(مامانه شاینا)
5 مهر 90 7:01
سلام چه دختر نازی ماشالل.سوال کرده بودین شاینا یعنی چی؟یعنی شاهدانه و مروارید درشت
مامان ملیکا
5 مهر 90 9:17
تبریک به خاله جون زرنگ ...
مامان ماهان عشق ماشین
8 مهر 90 0:31
واي خداي من اين دغدغه همه ما خانوماي شاغل هست.خدا كنه بچه هامون اينو درك كنن.باهات موافقم عزيزم