سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

چند عکس از گذشته

1390/8/3 15:50
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

سانای جان بابات یه هارد اکسترنال داره که اطلاعاتش  زیاد مرتب نیست من هر از گاهی که وقت کنم فایلهاشو دسته بندی می کنم چند روز پیش هنگام مرتب سازی، این عکس های تو رو پیدا کردم بابات زمانی که قزوین بود روی عکسات کار کرده بود ولی من تا حال ندیده بودم البته بعضی هاشو  من قبلا توی وبلاگت گذاشتم  ممکنه تکراری باشن ولی به پاس زحمات بابای مهربونت توی  یه پست قرار می دم

دستت درد نکنه بابای مهربون

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

سانای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه بهترین هدیه زندگی
3 آبان 90 17:40
سلام عکسها فوقالعادست هارد اکسترنال کاربردش چیه دوسی؟
مامان ساينا
4 آبان 90 7:23
عكسات فوق العاده بودن دست بابايي و ماماني درد نكنه و همينطور ساناي وروجك با اين ژست هاي قشنگش
مامان نیایش
4 آبان 90 9:49
عکس هات خیلی قشنگ شده دست مامانی درد نکنه راستی مامانی کدوم کد منظورتون بود متوجه نشدم کدقلب توی آدرس بار ؟
مامان ریحانا
4 آبان 90 10:12
عکسا چه نازن دست بابای درد نکنه
مامان علی
5 آبان 90 19:12
وای وای وای این ووروجکو ببین چه ژستاییم گرفته. عکسا خیلی قشنگن یه دست محکم واسه بابای سانای جان
مامان امیرعلی
10 آبان 90 10:19
سلام .مرسی از اینکه به من سر زدی.راستی سانای جون خیلی خوش عکسی