سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

علاقه سانای به ...

1390/10/4 14:15
848 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سانای ،

ظهر داشتم می اومدم دانشکده گفتی : مامان میدونی من به چی علاقه دارم ؟

پرسیدم به چی؟

گفتی: فقط به بازی های کامپیوتری علاقه دارم میدونی شبا موقع خواب یه ابری بالای سرم ایجاد میشه توی اون ابر می بینم همش دارم بازی می کنم . حالا اجازه می دی موقعی که خونه نیستی من بازی کنم هر موقع زنگ زدی گفتی سانای بسه من همون لحظه شات دان می کنم می رم پایین .

 به نظر تو من با توجه به حرفهای  تو می تونم اجازه ندم ؟ 

عزیزم تو همه این حرفا را به ترکی بهم میزنی وخیلی بامزه وشیرین می گی .من ترجمه فارسی شو برات می نویسم  صد البته که ترجمه اش به قشنگی گفته های خود به ترکی نمیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان رامیلا
4 دی 90 13:11
سلام عزیزم ممنونم از حضورت دخمل شیرینی داری شما کدوم شهر زندگی می کنید عزیزم بازم پیش ما بیا
مامان ریحانا
4 دی 90 17:29
شات دانو خوب اومدی
مامان پریسا
5 دی 90 19:31
خوب معلم خوبی مثل مامانش داره دیگه.
مامان علی خوشتیپ
6 دی 90 9:46
سلام دوست عزیز کد ما تو مسابقه 150 هست بهمون رای میدید؟
مامان کيانا
6 دی 90 13:51
هرروز که ميگذره اين دخمل ما هنرمند تر وخانوم تر ميشه...آفرين به مامان مهربونش
مامان سها
6 دی 90 18:15
اي دخمل شيطون بلا ....
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 18:30
ای جیگرتو.چه شیرین زبون و باهوش.
مامان ماهان
13 دی 90 0:17
چقدر شیرین زبونی عزیزم خدا حفظش کنه بووووووووووووووس