سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

چله گئجه سی

1390/10/2 0:01
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

 

سانای عزیزم مثل سالهای گذشته اول رفتیم خونه بابابهروز بعد اومدیم خونه آقاجان ینا .

شب یلدا

سانای در چله گئجه سی (شب یلدا)

چله کئجه سی

سانای و چله قارپیزی

سانای در شب یلدا

سانای شیطون ،از کجا داری نگاه می کنی ؟

سانای درشب یلدا

سانای و شب یلدای 90

سانای در حال خوردن پشمک

سانای در حال خوردن پشمک

سانای و دریا

سانای ودریا

بدون شرح

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
2 دی 90 2:37
دلم آب افتاد منم پشمک میخوام نوش جونتون و یلداتون مبارک ایشالا همیشه به خوشی و شادی جمعتون جمع باشه دلتون خندون
شیوا
2 دی 90 12:22
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
مامان سها
2 دی 90 23:01
واي چه شيرينيهاي خوشمزه اي ... خوش بحالتون ... و چه دخمل خوشمزه تري ...
بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 15:49
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم
مامان سها
3 دی 90 17:16
سلام ممنون كه به ما سر زدسن من لينكتون كردم اگه دوست داشتين شما هم لينك كنيد راستي در مورد سوالتون از نرم افزار Visual Watermark كمك گرفتم و عكس چشم نظر رو كپي كردم تو نرم افزار Visual Watermark بعد كوچيكش كردم و كنارش هم نوشتم و روي همه عكسها گذاشتم
مامان علی
3 دی 90 21:50
چه سفره عارفانه ای مخصوصا اون مجمعه مسی که عاشقش شدم. سانای جون هم خیلی شیطون و ناز شده تو عکسا. عمرتون یلدایی باشه عزیزم. زمستونه خوبی داشته باشید دوست خوبم
مامان سها
4 دی 90 10:16
سلام عزيزم تو لينكمون هستين ... خوشحالم از آشنايي با شما ساناي جونو ببوسين
معصومه مامان سهند
5 دی 90 15:31
خوش بحالتون چه شب چله ی باشکوهی داشتید سهند هم به ترکی خیلی علاقه داره من ترک نیستم ولی باباامیر ترکه و وقتی با کارگرهای کارخونه اش ترکی صحبت میکنه سهند کاملا گوش میده بعد یه چیزهایی رو قاطی پاتی میکنه و میگه توکی میگوئم
مامان محیا
6 دی 90 13:23
سانای خانم خیلی خشکل شدی خوش بحالت که پیش مادربزرگا و پدربزرگات هستی خوش باشی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 18:29
چه شب چله ی قشنگ و شیرینی.