سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

واما دندون درد

1390/10/26 9:33
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم برات که نوشته بودم می گفتی لپم درد می کنه.از اون که می ترسیدم به سرمون اومد آره دندون دردت را می گم می دونستم امروز وفرداست که درد این دندونا شروع می شه ،لپ سانای گلی تپل شد با هماهنگی مامان دریا با یکی از همکارای دندون پزشکش  بردیم مطب . آخه توی شهر ما متخصص دندون پزشکی کودکان نیست و دندون پزشکای دیگه هم بچه رو  ویزیت نمی کنند دفعه قبلی هم رفته بودیم تبریز که همکاری نکردی. توی مطب نسبت به دفعات قبلی خیلی خیلی  آروم بودی ولی باز تا دکتر خواست دندوناتو ببینه یه کوچولو  گریه کردی برات شربت نوشت و گفت  بعد از خوب شدن بیارید پر کنم مثل همیشه بدون هیچ اذیتی شربتا را خوردی  و هر کدوم که تلخ بود بعد از قورت دادن لباتو جمع میکردی ودستتو تکون می دادی یعنی زود آب بده تا به قول خودت زهرش بره .خلاصه خوب شد باز هم  رفتیم دکتر ویزیت کرد ولی برای اسفند وقت داد گفت می خوام تا اونوقت بتونه آمادگی پیدا کنه.

آخه این روزا آدم که مریض می شه بیشتر ازفکر مریضیش باید به فکر وقت دکتر باشه که همیشه وقتاشون پره برای چند ماه بعد وقت می دن حتما باید یه آشنایی پیدا بشه تا سفارشتو بکنه.

صبح پنج شنبه از خواب بیدار شدی دوباره دندونت ورم کرده بود عمه ات با دکتر تماس گرفت توی جلسه بود بعد از ظهر پنچ شنبه هم که دکترا مطب نیستن تلفنی چندتا شربت به عمه ات گفت رفتیم از دارو خونه گرفتیم و هنوز هم داری می خوری فردا یا پس فردا دوباره می بریم دندون پزشکی تا این دفعه به امید خدا با همکاری خودت، آقای دکتر دندوناتو پر کنه . وگرنه سانای جان اونوقت مجبوریم ببریم تبریز همون متخصص قبلی بیهوشت کنه .

عزیزم این دندونای تو بد جوری فکر مارو مشغول کرده تازگی ها خوب غذا می خوری می ترسم  این دفعه دندونات  باعث بشن مثل قبل کم غذا بشی.

عزیزکم بد خلقی چند روزت ممکنه به خاطر دندون دردت باشه ویا شاید حسادت به آیناز کوچولو که اومده و به نظر تو جای تو رو می خواد بگیره .

دندونامو کرم خرده

آهای بیاید ببینید کرم دندونامو  خورده

دندونم ورم کرده

صورت دختر خوشگلم چی شده ؟

یه خورده بهتر شده

یه کم بهتر شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
26 دی 90 13:46
انشاالله هرچه زودتر بهتر بشه هیچ وقت عادتش نده به آبنبات و شکلات و پشمک و از این جور چیزا که هیچ نوع ارزش غذایی نداره شیر زیاد بهش بده اگه دوست نداشت طعم دارش کن
مامان ماهان
27 دی 90 9:59
الهی که زود زود خوب بشه شیر زیاد بخور
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
27 دی 90 13:57
الهی.چه باد کرده لپ خوشکلش. ماهان منم 7 تا دندون پر کرده ولی به مرور و بدون بیهوشی.خیلی گریه هم کرد و اذیت شد ولی بهتر از بیهوشیه.ایشالله که زودتر خوب بشه.به دکتر بگین براش فلوراید تراپی هم انجام بده هرچند جلوی پوسیدگی رو نمیگیره ولی روندش رو کندتر میکنه. با آرزوی سلامتی.
مامان رها
28 دی 90 11:39
عزیز دلم امیدوارم زود زود دندونت خوب بشه