سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

دخترم بهونه گیر شده

1390/10/25 15:35
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک سیاه چشم من

هر روز سراغ آیناز را از من می گرفتی می پرسیدی چند شب باید بخوابیم تا آیناز بیاد ؟ الان ٥ روزه که آیناز اینجاست ولی از روز چهارشنبه که اومده تو بیقراری .طوری که بعد از ظهر چهارشنبه به خاطر تو مجبور شدم یک ساعت مرخصی بگیرم و زودتر بیام خونه. امروز هم بعد از ناهار اجازه نمی دادی برم دانشکده .

می گفتی :زنگ بزن مرخصی بگیر. 

گفتم :نمی شه  اگه نرم بیرونم می کنن.  

در  جواب گفتی :چه بهتر اونوقت همیشه پیشم می مونی .

گفتم اونوقت دیگه پول نمی دن که برای تو وسایل بخرم .

گفتی: من هیچی نمی خوام محتویات همه سک سک ها تکراریه من دیگه سک سک نمی خوام اسباب بازی هم خیلی دارم .بخری تکراری می شه.

(داخل پرانتز اینو بگم اواخر که بابات می رفت قزوین ،اجازه نمی دادی. دخترم دیگه بزرگ شده بود به وجود باباش نیاز داشت. گریه می کردی ساک بابا رو قایم می کردی یه بار بابات گفت عزیزم باید برم برا تو پول بیارم تا هرچی بخوایی برات بخرم . رفتی از کشو کمدت کیف پولت را آوردی در کیف را باز کردی داخلش چند تا اسکناس نو پنچاه وصد تومنی بود با گریه دادی به بابات گفتی بیامن این همه پول دارم اینارو بگیر نرو).

 البته می تونستم مرخصی بگیرم  واز اینکه تو بد عادت بشی و فکر کنی هر وقت اراده کنی میتونی منو توی خونه نگهداری مرخصی نگرفتم  

بالاخره متقاعدت کردم و رفتم .

تو هم پایین نرفتی و  مشغول تماشای کارتون شدی دندونت هم درد می کنه .

نمی دونم بهانه گیری تو از دندون درده یا از وجود آیناز و توجه بیشتر بقیه به اون .

سانای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه کوچلو
25 دی 90 15:37
شیطون بلا
lمامان سانلی
25 دی 90 17:03
عزیز دلم .مامانی سانای ما رو اذیت نکنین ها خوب دوست داره مامانش پیشش بمونه این که بهانه نیست
مامان نیایش
25 دی 90 17:40
حق داره بچه به خدا هیچ تقصیری نداره این ما بزرگ تر ها هستیم که گرفتاری های روزمره مون باعث میشه فکر کنیم اونا از ما زیادی توقع دارن به هر حال ان شا الله که همیشه سایتون بالا سرش باشه و دختر نازمون هم سرحال و خوشحال
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 دی 90 0:02
سلام.آخ که دلم آتیش گرفت از خوندن این پست. چه عکس قشنگی هم گذاشتین.هزار ماشالله.
مامان علی
26 دی 90 9:37
عزیزم واقعا اینجور مواقع آدم میمونه چیکار کنه از طرفی می دونی حق با عزیزته از طرفی نمیتونی کاری کنی تازه بحث تربیتیش هم هست که باید بزرگ بشه تا بفهمه دلیل این سخت گیریتو . راستی تو این عکس خیلی قشنگ افتاده دختر چشم سیاهت
مامان ماهان
27 دی 90 10:01
100000 ماشاالله به دخمل ناز و خوشگل