سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

آشپز باشی

1390/10/25 15:25
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم پلو را می کشیدم تا شام بخوریم دم کن را برداشتی و روی سرت گذاشتی وبه قول خودت شدی آشپز  .هر وقت تلویزیون برنامه آشپزی داشته باشه منو صدا می زنی میگی: مامان بیا  برنامه مورد علاقه تو را نشون می ده .

این روز ا خیلی خوب غذا می خوری قبلا موقع غذا خوردن  بشقاب به دست توی خونه دنبالت راه می افتادم اگه سه یا چهار قاشق می خوردی خیلی خوشحال می شدم. به بابات می گم من الان راضی ام سانای خوب غذا می خوره تو هم یاد گرفتی بعد از غذا ازمن می پرسی مامان از من راضی هستی ؟

من هم باید ازت تشکر کنم وبگم آفرین سانای غذاتو کامل خوردی.

سانای آشپز می شود

اومدی توی آینه خودتو ببینه بابات ازت عکس گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 دی 90 13:30
سلام.وااای چه عکس نانازی. آفرین به گلدخملی که غذاشو خوب میخوره . ببیوسید جیگملی رو.
مامان علی
21 دی 90 20:47
آفرین به سانای آشپزباشی ولی به نظرت کلاهت بیشتر شبیه کلاه فارغ التحصیلان کالج نیست؟خیلی خوشگل شدی خاله. بهت تبریک میگم مامانی که دختر به این گلی تربیت کردی من که خیلی دوسش دارم بسکه باهوش و خانومه.
زهره مامان هلیا
22 دی 90 8:39
سلام خانومی ممنون از اظهار لطفتون سانای خانوم مدرسه نرفته داری فارغ التحصیل می شی
معصومه مامان سهند
22 دی 90 15:31
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون، این دختر ناز و خوشگل و آذری زبان خاله رو ببوسیددددددددددددددد
مامان ریحانا
25 دی 90 12:28
سلام ماشالا به این حس کنجکاوی
مامان رها
25 دی 90 13:38
سلام عزیزم با خوندن این پست امیدوار شدم آخه من همیشه بشقاب به دست دنبال رها هستم تا افتخار بده و یه چند قاشق غذا بخوره و امیدی نداشتم که روزی خوب بخوره ولی شما به من امیدواری دادید عزیزم سانای گلم آفرین که خوب غذا میخوری
مامان نیایش
25 دی 90 17:39
سلام خانم خانوما چه قدر عکست خوشگل شده دیگه بزرگ شدی کم کم باید خودت آشپزی کنی ها البته تو خاله بازی
مامان ماهان
27 دی 90 10:03
عزیزم کلاهت چقدر بهت میاد