سانایسانای، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سانای ، شهره پاکی

بازی های خیالی تو

1391/1/26 9:54
932 بازدید
اشتراک گذاری

سانای جان

چند نمونه از بازیهایی که باهم انجام می دیم را برات نوشتم .

- یه سری از اسباب بازی هات رو جمع می کنی و می بری پایین و می گی دارم می رم مسافرت.

- من معلم تو می شم مثلا زنگ ورزش هست وتوی حیاط دارین بازی می کنید . هراز گاهی می یای به من می گی خانم معلم الهام داره گریه می کنه می گه مامانم رو می خوام . خانم معلم باران می خواد سرسره بازی کنه ولی بلد نیست .خانم معلم مامان پریسا هنوز نیومده دنبالش .

- دوچرخه ،موتور ،فیل ،صندلی کالسه بچه و... را باید بچینم وسط هال وتو صاحب این شهر بازی رویایی می شی من باید بچه هامو بیارم (عروسک های تو)و با گرفتن بلیط سوار وسایل های شهر بازی کنم.

- با چرخ خیاطیت لباس می دوزی تو خیاط می شی ومن مشتری .باید بیام ولباس سفارش بدم .

- من مامان هستم وتو دانشجویی در خارج ، از اونجا به من زنگ می زنی ومی گی که دلت برام تنگ شده با آبجی خیالی خودت هم تلفنی صحبت می کنی  وبهش می گی که چند روز دیگر با کلی سوغاتی برمی گردم ایران .

- تو گم شدی میای سراغ من تا ببرم پیش پدر ومادرت.

- من یا تو فروشنده هستیم و از مغازه همدیگر خرید می کنیم و جنس سفارش می دیم .

- زن همسایه هستی و زنگ خانه ما را می زنی وسراغ  مادرم را می گیری .

وخیلی از بازی های دیگر .

کارگردان این بازی ها خودتی قبل از بازی همه اینا را به من دیکته می کنی باید مثل جملات خودت را بگم وگرنه بازی مون خراب  می شه از اول باید شروع کنیم .

 

از وقتی که خونه یکی از اقوام دزد اومده این بازی را یاد گرفتی. 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 14:18
الهی!!ماهان هم یه عالمه بازیهای خیالی ورژن پسرونه رو داره.که البته به جای عروسکا ماشین توشه و نمایشگاه اتومبیل داره و منم یا خریدارم یا پلیسم یا راننده تریلی که اینا رو میاره.چه عالمی داره دنیای بچه ها.
مامان علی
27 فروردین 91 10:29
واای چقدر لذت داره دخملکت رو توی قالبه چند سال پیشه خودت ببینی .با اینکه خودم الان در قالب یه مادر این حس رو تجربه نکردم ولی مطمئنم که حس خوبیه که گوش به فرمان بچه ت باشی تا اون لذت دنیارو ببره سانای خیلی دوست دارم خاله جون بسکه باهوش و عاقلی
مامان نیایش
29 فروردین 91 17:30
وای خدا نگاش کن چه قدر خانوم دزد خوردنی شدی عسلواااااااااای چه کیفی داره این بازی های مادر دختری شاد باشید همیشه
مامان ماهان
29 فروردین 91 18:33
چه بازیهای جالبی بازی کردن با بچه ها خیلی لذت داره دوست دارم سانای جون